Sanur Beach, Bali / Sanur tengerpart, Bali

There are a lot of beaches in Bali, most of the tourists go to Kuta Beach to surf there. We decided to go to a more quiet one, to Sanur Beach in South-East Bali
Balinak számos strandja van, a turisták többsége Kuta Beach-re megy szörfözni. Mi inkább egy csendesebb tengerpartra mentünk, Sanur Beach-re Dél-Kelet Balin.

Here are the most important beaches: (really good articles) Itt van néhány jo weblap a legfontosabb strandokról (nagyon jó cikkek)

We only saw 3 beaches:
the Whitesand Beach, I wrote about it here: How to discover East Bali , the Tanah Lot Beach was black

Mi csak 3 strandot láttunk:
a Whitesand Beach-t, írtam róla itt: Hogyan fedezzük fel Kelet-Balit, Tanah Lot fekete homokos strandját

And we went for a day to the Sanur beach. It took an hour to go there from Ubud, cost about 400.000 IDR. We arrived at the center square and went to the right, passing by the ships that go to Gili and Lombok. There are a lot of companies that organise transfer there. There aren’t many restaurants here and the ones are also not the best quality like the ones in Ubud. I even saw a huge rat running in the street in front of the restaurants….
És egy napra elmentünk a Sanur Beach-re. Egy óra Ubudból, körülbelül 400.000 IDR-ba került. Megérkeztünk a “fötérre” és jobbra fordulva elindultunk a strandok felé, elhaladtunk a Gili és Lombok felé tartó hajók mellette. Számos társaság szervez transzfert a környezö szigetekre. Itt nincs olyan sok választási lehetőség éttermek tekintetében, mint Ubudban. A minöség is hagy némi kivánnivalot maga után, még egy hatalmas patkányt is láttam az éttermek mellett elszaladni.

But the beach is amazing, especially in the morning. We stopped at the first hotel that had sunbeds and asked to rent 2, it was very cheap and we could use the pool of the hotel. We took a walk further to discover the beach and found a lot of decorated ships like these. In the late afternoon, when the sun started to go down, we left, then the beach wasn’t anymore that beautiful because of the low tide.
But it was definitely worth spending here a day 🙂
De a strand csodálatos, különösen reggel. Megálltunk az első szállodánál, és béreltünk 2 napágyat, nagyon olcsó volt, és használhattuk a szálloda medencéjét is.
Sétáltunk és felfedeztük a strandot, tömérdek díszített hajót lehet látni, olyanokat, mint ezek itt. Késő délutánig, naplementéig maradtunk, ekkor a tengerpart már nem volt olyan gyönyörű az apály miatt. De mindenképp érdemes volt itt egy napot eltöltenünk 🙂